Dilluns, 29 De Maig De 2017
C/ Font, 1, Massoteres - 25211 Telèfon: 973 55 14 26 Fax:
info@massoteres.cat

09/05/2017

Massoteres acull la primera de fase del Buscatalents amb un públic de 140 persones.

Foto

La segona fase on es projectaran les obres de teatre a concurs serà el 4 de juny.

Massoteres va projectar, aquest passat cap de setmana, la primera fase del Buscatalents.

En aquesta primera part es van presentar els monòlegs participants a concurs, amb total 3, i al mateix dia es va decidir el jurat i es va fer el lliurament dels premis. Els participants com a monologuistes van ser; Clàudia Climent amb EL TOC, on aquesta va obtenir el primer premi, Francesc Castanyer amb el monòleg dels METGES, que es va quedar amb un segon premi i, el tercer participant, Oscar Sánchez amb el monòleg MI FAMILIA.

El lliurament dels premis va anar a càrrec del conseller comarcal de Turisme al Consell, Vicenç Roig, i lalcalde de Cervera, Ramon Royes, aquest també membre del jurat com a vocal.

Al jurat també van formar part, la Presidenta, Marta Huguet, la secretaria, Alba Batlle i el vocal , Jordi Vives. Lacte amenitzat per Eduard Carmona va ser tot un èxit, ja que més de 140 persones es van acostar fins a Massoteres per a passar una bona estona compartint teatre.

Tal com explica lalcalde de Massoteres, Miquel Àngel Marina, Massoteres acull aquest concurs amb molta il"lusió i espera poder gaudir de la mateixa participació en la segona fase amb les obres de teatre.

Dimarts, 9 de maig.