Divendres, 28 De Juliol De 2017
C/ Font, 1, Massoteres - 25211 Telèfon: 973 55 14 26 Fax:
info@massoteres.cat

02/05/2017

Massoteres se suma a la “Campanya Tracta´m bé” del Consell Comarcal

i projecta la xerrada sobre la relació pares i fills “La Marinada”.

Massoteres és municipis de la Segarra que també s''han adherit a la campanya Tracta'm bé del Consell Comarcal que promou el bon tracte a les persones grans. Paral"lelament a la campanya el Consell Comarcal ofereix als municipis de la comarca xerrades per debatre i opinar sobre el tracte a la gent gran.

Concretament, és una xerrada on es projecta un vídeo fòrum La Marinada que tracta sobre la relació pares i fills. Marinada és un curtmetratge protagonitzat per Pep Cruz ambientat a la Segarra, en què, a través de la relació entre un pare, un fill i lAlzheimer, es parla sobre el tracte, la cura i el respecte a les persones grans.

La xerrada va a càrrec de l'educadora social del Consell Comarcal, Pilar Vilajoana.

Massoteres va projectar la xerrada el dissabte 29 dabril. A Massoteres, van assistir una trentena de persones i, a més, es va comptar amb la presència de Mariona Salvadó estudiant primer de batxillerat que va guanyar el segon premi de la secció d'adults del 36è Concurs de Narracions de Frater de Lleida amb un relat fictici sobre lAlzheimer.

L'acte va comptar també amb la participació de l'alcalde de Massoteres, Miquel Àngel Marina, que va agrair al Consell Comarcal la projecció d'aquestes activitats als municipis.

Dimarts, 2 de maig.