Divendres, 28 De Juliol De 2017
C/ Font, 1, Massoteres - 25211 Telèfon: 973 55 14 26 Fax:
info@massoteres.cat

27/03/2017

Massoteres “Busca Talents” a la seva 7 a edició del concurs de teatre i monòlegs amateur.

Foto

El concurs “buscatalents” es realitzarà el cap de setmana 6 i 7 de maig. Inscripcions obertes fins al 26 d’abril a l’Ajuntament.

Massoteres arriba a la setena edició del concurs amb molta empenta per part de lAssociació de joves del municipi que organitzen el certamen. Buscatalents és el concurs de teatre i monòlegs amateur per excel·lència a la comarca.

Tal com expliquen els joves de lassociació, el concurs de teatre i monòlegs pretén donar cabuda a tots aquells grups teatrals i monologuistes amateurs de Catalunya que tinguin ganes de fer partícip al municipi de Massoteres duna jornada distesa i divertida. El concurs està dotat amb premis. Les obres de teatre guanyadores, la 1a amb 400 euros i la 2a amb 300 euros. Mentre que els monòlegs, el 1r amb 200 euros i el 2n amb 100.

A la categoria infantil/juvenil hi ha un premi únic per a tots els participants que és un abonament trobada lúdica al Pitch & Putt de Guissona.

El concurs tindrà  lloc el cap de setmana del 6 i 7 de maig, data que sha modificat per poder així atraure a més grups. Anteriorment, es feia a loctubre. Ara sobren les inscripcions al concurs fins al 26 dabril a lAjuntament de Massoteres. Les bases es poden consultar a la web de lajuntament a www.massoteres.cat Els grups que vulguin participar poden ser de la Segarra i de fora.

El concurs està organitzat des de lAjuntament i compta amb el Consell Comarcal des de lOficina Jove i rep el suport econòmic per la seva realització des dinstitucions com lIEI, la Diputació de Lleida i el Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.

CONSULTA AQUÍ LES BASES DEL CONCURS

Dilluns, 27 de març.