Llista de Whatsapp
Des de l'Ajuntament de Massoteres estem creant una relació de contactes per a fer una llista de difusió (1) de Whatsapp.
Aquesta llista serà únicament informativa, i s'utilitzarà per comunicacions relatives al municipi.

Si estàs interessat en rebre aquesta informació, omple el formulari amb el teu nom, número de telèfon i nucli (2)  i t'afegirem a la llista.

IMPORTANT Guarda el nostre número de telèfon als teus contactes per a que t'arribin els missatges. 606866212

Les anotacions (1) i (2) les teniu abaix explicades.

Sign in to Google to save your progress. Learn more
NOM I COGNOMS *
NUCLI
NÚMERO DE TELÈFON *
PROTECCIÓ DE DADES
D’acord amb l’article 5 de la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal (LOPD), s’informa a la persona interessada que les dades facilitades seran propietat de l’Ajuntament de Massoteres, per al seu tractament, a sol efecte de complir amb la finalitat de gestió informativa dels usuaris dels serveis municipals. Així mateix s’informa que aquestes dades únicament podran ser comunicades a tercers que requereixin aquesta informació, si es compleixen els preceptes assenyalats en la LOPD.

S’informa  a les persones titulars de les dades que podran exercir els drets d’accés, rectificació, cancel•lació i oposició en els termes i amb les condicions establertes en la llei, mitjançant escrit adreçat a l’Alcaldia de l’Ajuntament de Massoteres, amb indicació expressa de les actuacions a realitzar.

Aquest servei entrarà en funcionament d'aquí unes setmanes quan haguem recollit un bon nombre de números de telèfon.

ANOTACIONS:
(1).  Crearem una llista de difusió de Whatsapp, no un grup, per tant els usuaris d’aquest servei no podran veure els números de telèfon ni altres dades de l’altra gent que també utilitza el servei. Tampoc es podrà respondre als missatges.

(2). El motiu pel que es demana el nucli és poder sectoritzar determinats missatges

Submit
Clear form
Never submit passwords through Google Forms.
This content is neither created nor endorsed by Google. Report Abuse - Terms of Service - Privacy Policy