Vols formar part de la Llista de whatsapp de l'Ajuntament de Massoteres?

Omple el formulari on-line i rebràs les informacions del municipi.

Llista de whatsapp

DIMECRES 06 NOVEMBRE 2019

Llista de Whatsapp
Des de l'Ajuntament de Massoteres estem creant una relació de contactes per a fer una llista de difusió de Whatsapp.
Aquesta llista serà únicament informativa, i s'utilitzarà per comunicacions relatives al municipi.
És una llista de difusió de Whatsapp i no un grup, per tant els usuaris d’aquest servei no podran veure els números de telèfon ni altres dades de l’altra gent que també utilitza el servei. Tampoc es podrà respondre als missatges.

Si estàs interessat en rebre aquesta informació, omple el formulari amb el teu nom, número de telèfon i nucli i t'afegirem a la llista.
El motiu pel que es demana el nucli és per poder sectoritzar determinats missatges.

IMPORTANT Guarda el nostre número de telèfon als teus contactes per a que t'arribin els missatges. 606866212

FES CLIC AQUÍ PER ACCEDIR AL FORMULARI