Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

L'Ajuntament rep una subvenció de la Diputació de Lleida per a les despeses de manteniment i funcionament del consultori mèdic municipal.

La subvenció atorgada per la Diputació de Lleida és d'import 3.219,93 euros i permet ajudar en el manteniment i funcionament del consultori mèdic.

Imatge arxiu

DIMECRES 27 FEBRER 2019

25/01/2019

És una ajuda que permetrà millorar el consultori mèdic.

L'Ajuntament de Massoteres rep una subvenció de la Diputació de Lleida per a les despeses de manteniment i funcionament del consultori mèdic municipal.

Diputació de Lleida