Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Notícies

El 900900120 facilita una línia de whatsapp per garantir l'atenció a les dones en situació de violència masclista durant el confinament

El número 671 778 540 atén a través de missatgeria instantània. Des de l’Oficina d’Igualtat del Consell Comarcal es va contactar amb els ajuntaments de la comarca per fer difusió de la línia. Si ho necessiteu podeu contactar amb nosaltres a través de l'adreça electrònica siad@ccsegarra.cat o al telèfon habitual 973 53 13 00 i des d’allí ens faran arribar les vostres trucades.

Comunicat de les Presidències Comarcals de la Segarra.

El Consell Comarcal de la Segarra i els ajuntaments de la comarca, i com a mesura de contenció davant el COVID-19, de conformitat amb el Real Decret 463/2020, de 14 de març, pel qual es declara l’estat d’alarma per la gestió de la situació de crisi sanitària ocasionada pel COVID-19, volem recordar la necessitat d'evitar els desplaçaments cap a les segones residències o establiments turístics diversos.